ALLES OVER WANDELEN
× Wandeltraining.nl Homepage Tools Wandeltraining Wandelschema's Wandelblessures Hartslagmeter Wandeltochten Sportvoeding Ideale gewicht Wandelen Tips Boeken Site

Wandeltip van de dag

Naar de outdoorwinkel van bol.com

Tip van de dag

De dagtips zijn willekeurig. Met regelmatig een actuele tip. Voor tips die verband houden met de maand: Tips van de maand.

Met behulp van de Calorietabel kan je berekenen hoeveel calorieen, koolhydraten, eiwitten en vetten je heb gebruikt op een dag. Het is niet nodig om vaak aan de slag te gaan met deze tabel. Om een goede schatting te krijgen wat je gebruikt op een dag bepaal je tijdens een normale week je totale gebruik en dat deel je door zeven.

Wandeltip van gisteren

Voor degene die trainen om vet te verbranden: de hartslag ligt tussen de 55% en 65% van de maximale hartslag. Voor meer informatie: Wandelen met hartslagmeter. Je maximale hartslag is bij benadering: 220-leeftijd.

Wandeltip van eergisteren

Ga altijd de weersvoorspellingen goed na, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Voor het wandelweer: Buienradar en weersverwachting.





Overzichten
Wandeltraining

Wandelschema's

Wandelblessures

Hartslagmeter

Wandeltochten

Sportvoeding

Ideale gewicht

Tools

Wandelen

Tips

Boeken

Site